سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبلمان اداری ارگونومی

 مبلمان اداری ارگونومی

مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟ و چرا مبلمان اداری ارگونومی اهمیت دارد ؟ما بارها در وبلاگ آدینا در مورد اهمیت سلامتی پرسنل شما  و اینکه چرا باید مبلمان اداری ارگونومیک  انتخاب و تهیه نمایید  با شما مشتریان محترم تبادل نظر کرده ایم اما از آنجا که  فواید استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک بسیارند ، ما در این مقاله سعی داریم تا دوباره قسمتی از ان را بهمراه شما عزیزان  بررسی کرده و درباره آن مجددا صحبت نمائیم .و البته تمرکز بحث مان را بر روی این موضوع خواهیم گذاشت که چگونه با استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک میتوانید  وضعیت بهتری را در دفتر کار خود با مبل اداری ایجاد نمائید .پس در ادامه با تحریریه بخش وبلاگ مبلمان اداری یکتا با ما همراه باشید .

http://yektafurniture.com?

مبلمان اداری ارگونومی

تعریف مبلمان اداری ارگونومی

مبلمان اداری ارگونومیک در واقع به محصولاتی اطلاق  میشود که در طراحی و تولید آن اصول ارگونومی تناسب بدن بدرستی رعایت شده باشند و مطابق با اصول و استاندارد ابعادی بدن افراد جامعه کار طراحی و تولید آن انجام  شده باشد . مبلمان اداری یکتا  با بهره گیری از متخصصین درجه یک طراحی و با دریافت استاندارد لازم از سازمان استاندارد ملی و بین المللی  و همچنین ریفرنسهای چاپ شده در مقالات معتبر جهانی در مورد ارگونومی . آناتومی بدن انسان  ، انواع مبلمان اداری ارگونومیک و  استاندارد  را طراحی و تولید نموده است که با توجه به کیفیت بالای  آنها ، با اطمینان این محصولات را با گارانتی دو ساله ارائه مینماید. بنابراین اگر شما قصد خریدانواع محصولات ارگونومیک را دارید میتوانید با همکاران ما در بخش فروش با شماره 02144620089تماس حاصل نمایید و یا با مراجعه به سایت http://yektafurniture.comاز آخرین محصولات تولیدی ما و ویژگیها و قیمت فروش آنها باخبر شوید .

http://yektafurniture.com?

مبلمان اداری ارگونومی

اهمیت صندلی اداری در مبلمان اداری ارگونومی

نشستن طولانی مدت بر روی صندلی هایی که در طراحی و تولید آن اصول استاندارد رعایت نشده است میتواند آسییب های جدی به ستون فقرات و همچنین  پاهای افراد وارد نماید ، عدم تکیه دادن صحیح به  پشتی چنین صندلی هایی در کنار فاکنورهای زیاد دیگری در زندگی مدرن نظیر  حمل نادرست لوازم  و جابجایی اجسام بدون توجه به وزن کالا و حتی درست بغل نکردن فرزندان  و حتی وضعیت اشتباه خوابیدن افراد همه و همه می توانند منجر به  کمردرد و دردهایی در ناحیه پشت بدن شوند .

http://yektafurniture.com?

مبلمان اداری ارگونومی

مبلمان اداری ارگونومی و انواع آن

?

مبلمان اداری ارگونومی?

چرا باید از مبلمان اداری ارگونومی  و صندلی  بصورت صحیح استفاده نمائیم ؟

با افزایش مشاغل اداری و شیوع پستهای اداری که همه ملتزم پشت میزنشینیهستند  متأسفانه اثرات سو زندگی ماشینی کم کم بر جسم افراد بیشتر و بیشتر می شود .و این باعث شده تا دانشمندان با خلق دانش جدیدی بنام ارگونومیک سعی کنند تا اثرات مضر استفاده از ابزار و وسایل بر روی بدن انسان را کم و کمتر کنند.  در حقیقت بدن انسان بگونه ای  طراحی نشده است که ما بتوانیم ساعت های طولانی را پشت میز بنشینیم. اما بدلیل ماهیت کاری خود بنحوی ناچار به انجام چنین کاری میباشیم ، بویژه که اگر وسیله اصلی کار ما رایانه باشد و موظف باشیم تا در طول روز ساعتها با این وسیله کار کنیم ، فشار بسیاری  به جسم  ما وارد می شود. ما در این مقاله سعی کرده ایم که به عوارض شایع و متداول چنین مشاغلی و نیز راه های حفظ سلامت بدن شما با انتخاب مبلمان اداری ارگونومی بپردازیم .اگر شما درد کمر و ستون فقرات را در محل کار خود تجربه کرده اید، دیگر وقت آنرسیده است تا با رعایت نکات ایمنی و استاندارد  و استفاده از مبلمان اداری ارگونومی از اینگونه وقایع جلوگیری نمایید.

 

محصولات مبل اداری مدرن یکتادکور را ببینید

رعایت نکات ایمنی با استفاده از مبلمان اداری ارگونومی

از دلایل اصلی آسیب پذیر بودن بدن ما و تحمل درد ناشی از نشستن بر روی  صندلی های اداری برای مدت طولانی است زیرا طراحی بدن انسان طوری نیست که برای نشستن 8 ساعت یا بیشتر بصورت مداوم انجام شده باشد .زمانیکه که بدن انسان در حالت سکون قرار می گیرد، ئی باید  بر روی پشت، گردن، پاها، بازوها و شانه هایمان قرار بگیرد.از دیگر عوارض شایع مدام نشیستن که  دردسرهای بسیاری نیز برای فرد بارمغان می آورد ، افزایش وزن است. بنابراین بهتر است افرادیکه کار اصلیشان پشت میز نشیینی است  حتماً در طول روز برنامه منظم  پیاده روی، دو یا سایر ورزش ها را داشته باشند. باید توجه کنید که این برنامه ورزشی حتماً در طی روز آنها بصورت منظم دیده  شود.  نتیجه تنش،  فشار بیش از حد بر عضلات پشت و دیسک های نخاعی افراد است . به همین دلیل است  که  مشکلات مزمن کمر و پشت شروع میشود. حالا وضعیت یک  بدن ضعیف را به یک صندلی ضعیف و فاقد استاندارد اضافه کنید که نتیجه آن میشود  مشکلات ساختاری ستون فقرات بکشید و تحمل دردهای  ناگهانی.با خرید مبلمان اداری ارگونومی راحت باشید .

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

مبلمان اداری ارگونومی?

مبلمان اداری ارگونومی?

مبلمان اداری ارگونومی : انتخاب اول مدیران با تجربه

همانطور که در بالا اشاره کردیم خطر دیگر این مشاغل پشت میز نشینی مدام  و عدم استفاده از مبلمان اداری ارگونومی  ضعف عضلانی نظیر : عضلات سرین، شکم و پشت میباشد که عمدتا موجب کمردرد یا تغییر شکل بدن انسان می گردد و گاهی این تضعیف عضلات به حدی زیاد میشود که افراد بارها و بارها به دلیل وجود کمردرد و درد در پشت مجبور به استراحت در منزل و استفاده از مرخصی استعلاجی میگردند . باز هم تاکید میکنیم که این  افراد حتماً باید در اوقات فراغت خود در طول روز، ورزش های مخصوص کمر، پشت و گردن را بصورت مرتب انجام دهند تا  عضلات این بخشها بتوانند  استحکام خود را حفظ کنند.اگر خیلی فرصت برای ورزش در باشگاهها ندارید میتوانید همان طور که پشت میز کار خود نشسته اید  عضلات شکم و سرین را چند بار و هر بار به مدت 10 دقیقه سفت و بعد رها نمایید. و همچنین بیش از 50 دقیقه به طور ممتد پشت میز خود قرار نگیرید ، بلکه بعد از 50 دقیقه نشستن چند دقیقه بلند شده و در محل کار خود پیاده روی کنید، با نرمش کمر ، سعی کنید خود را به طرفین خم و راست نمایید .همچنین  دستهایتان را از بخش  کتف بصورت دورانی  بچرخانید. سعی کنید دستان خود را باز کرده و حالت کششی به همه بدن خود بدهید اینکار باعث میشود  تا عضلات گردن، کمر، پشت، ران، شانه و سینه به حالت کشش در آیند و تقویت گردند.حتما مبلمان اداری ارگونومی را انتخاب کنید .

محصولات صندلی اداری مدرن یکتادکور را ببینید

مراقبت از سرمایه با خرید مبلمان اداری ارگونومی

مبلمان اداری ارگونومی بنحوی طراحی و تولید می گردد تا سلامت، شادی و ارتقا کارایی در بلند مدت پرسنل  را در طول زمان ها ی فعالیت  حفظ و پشتیبانی نماید. این موضوع بدرستی هم شما و هم سازمانتان و هم کارکنانتان را مورد حمایت قرار می دهد ، بنابراین نه تنها پرسنل شما  می توانند فعالیتهای روزانه خود را انجام دهند،بلکه همچنین از جسم  و جان خودشان نیز مراقبت و محافظت  مخصوص بعمل آورده اند . به همین دلیل خرید مبلمان اداری در اصل یک  سرمایه گذاری برای سلامت و شادابی پرسنل و ارتقا بهره وری آنها میباشد. ما در شرکت مبلمان اداری یکتا سعی کرده ایم تا با ارائه رنج وسیعی  از قیمتها پاسخگوی هر نوع بودجه ای  برای خرید مبلمان اداری ارگونومی باشیم پس با خیال راحت طراحی دفتر خود را به دست توانمند کارشناسان حرفه ای  ما بسپارید.ماارائه دهنده راهکارهای علمی  و دقیق برای تجهیز دفاتر اداری و طراحی و پیاده سازی دکوراسیون اداری میباشیم .

مبلمان اداری ارگونومی?

مبلمان اداری ارگونومی