سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز اداری کلاسیک :

میز اداری کلاسیک :

میز و صندلی اداری کلاسیک ، محصولی است که خیلی خواهان دارد. افرادیکه دارای قدرت خرید بالا هستند و همیشه سعی در خرید بهترینهای صنعت مبلمان و لوازم اداری میباشند معمولا بدنبال سبک کلاسیک و ملزومات آن هستند .ما در مبلمان اداری آدینا با داشتن پرسنل قوی و توانمند در زمینه طراحی و همچنین ماشین آلات بروز و پیشرفته اقدام به تولید انواع میز اداری کلاسیک و همچنین صندلی اداری کلاسیک نموده ایم.آدینا ارائه دهنده سبک مدرن و کلاسیک در صنعت مبلمان اداری 




میز مدیریت کلاسیک چوبی:


در خط تولید آدینا ما چوب را فرم میدهیم و با نقش و نگار و منبت کاری آن را به یک کار با شکوه تبدیل میکنیم . بهترین میز مدیریت کلاسیک را با چوب راش و رنگ پلی اورتان برایتان طراحی و بصورت سفارشی می سازیم . اگر شما بدنبال میز سلطنتی با رنگ دلخواهتان هستید حتما با شماره 02144620086تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاورین خود در آدینا استفاده کنید .


 میز کنفرانس کلاسیک چوبی :



در آدینا ما مبلمان اداری رابصورت یکپارچه طراحی میکنیم اگر شما میخواهید کلیه محصولات و ملزومات اداری دفترتان سبک کلاسیک باشد نگران نباشید ما هم میز مدیریت کلاسیک و هم میز کنفرانس کلاسیک را برای شما در نظر گرفته و تولید میکنیم .


صندلی اداری کلاسیک :


در رنج تولیدات آدینا ، شما میتوانید انواع صندلی کلاسیک مدیریتی چرخدار ، و همچنین انواع مبل و نیم ست اداری کلاسیک را انتخاب نمایید . در صندلی ها ما از بهترین چرمها و همچنین چوب راش استفاده کرده ایم . صندلی ها توسط افراد حرفه ای رنگ کاری شده و براقی و درخشش کافی دارند . کلیه محصولات تولیدی این شرکت چه در سبک کلاسیک و چه در سبک مدرن دارای دو سال گارانتی میباشند .